sobota, 16 lutego 2013

Keech Hospice Care



Keech Hospice Care Shops – znacznie więcej niż second hand


Dzisiaj chcę Wam opisać jedną z fundacji, mianowicie: Keech Hospice Care, której głównym zadaniem jest pomoc potrzebującym niezależnie od płci i wieku.  Skupię się na jednym ze sposobów  jakim pozyskują datki i pomóc dla swoich podopiecznych. 

Chodzi o sieć  sklepów tej właśnie fundacji, która wspomaga działalność, a dla nas klientów stwarza szansę zdobycia unikatowych rzeczy za niską cenę.
Sklepy posiadają ogromny wachlarz produktów zaczynając od artykułów  kuchennych poprzez książki, płyty winylowe, obrazy, lustra, oczywiście odzież i dodatki, czasami nawet kosmetyki. Trzeba zaznaczyć, że produkty są naprawdę w dobrym stanie i warto zainwestować kilka funtów. Nie tylko kupujemy coś dla siebie, ale też  pomagamy innym.
Gdybyście chcieli więcej poczytać na temat fundacji i jej działalności to pomoże Wam w tym ten adres - http://www.keech.org.uk/


A to mój ostatni zakup w jednym ze sklepów, zapłaciłam za nią "aż £1.99". ;) Nawet nie wiem jak nazwać ten wzór, bo spotkałam się z nim pierwszy raz, ja nazwałam to wystające kapsle, koleżanka muszle, a może ktoś wie jaka jest poprawna nazwa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz